Älskade mössor

Här kommer de första mössorna i mitt nya beiga tyg som jag verkligen har kommit att älska. Trodde inte att det skulle vara så fint när jag beställde det, men oj vad man kan bli possitivt överraskad ibland. Först ut blev en mössa till en liten kille på snart 2år med brun stjärna och turkosa sömmar och bara av fart så blidde det en liten mössa i stl 0-6månader med vit stjärna och vita sömmar. Blir nog en present till lilla snurresprätt i magen =)



Kommer nog bli någon mer mössa av detta fina tyg... skall bara klura på ven som skall få den!!





Sen har jag även på beställning sytt en mössa till en annan lite kille i stan. Har själv lite svårt för blott/cobolt men börjar faktiskt gilla det mer och mer ju mer jag sytt i den färgen. (Tyvärr blev bilden lite dålig =/ )



Hoppas han gillar den ?!?


Kommentarer
Postat av: Therese

Oj vilka FINA kläder, du är verkligen jätte duktig =)

2009-10-03 @ 21:20:42
Postat av: Rebecca

Dina mössor skulle passa in perfekt!



Mvh Rebecca

2011-08-16 @ 00:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0