Liten byxbeställning

Här kommer lite byxor jag har sytt på beställning till min vän´s son i stl 86/92. (Velour Från Hilco o Ohlssons tyger och mudd från sos, mönstret är mitt eget, dock lite omgjort denna gång)







I bara farten blev det att fylle på sonens garderob med, även till honom velour brallor i stl 86/92. Blev tre par men har bara hunnit fota två så de sista paret kommer lite senare på bild.



Älskar verkligen dessa byxor i elour, håller sig så fina och passar både till vardags och när de små skall vara lite finare. Det sista paret byxor som inte kom med på bild är gula, dett vil säga om ja nu får bort fläcken från dem, som min son lyckades få dit efter endast 2 h i byxorna. Annars blir det att sätta sig ner ch sy ett par nya...


Hoppas hoppas hoppas!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0