Första body´n

Trodde att det skulle vara svårare att göra en body, men gick faktiskt bra och rätt nöjd bev jag med denna första modell. Sett i tyg från JNY Design i stl 56/62 . Body´n fick knytning i sidan då jag själv tycker att det är väldigt fint och passar bra på de minsta storlekarna. Blev matchande tights (mitt favorit plagg till de mindre) och en liten experiment mössa till, allt i gul/rött.







Tesade även att göra en body i ett annat tyg från JNY Design jag har, nämligen det underbara molntyget i brunt med gröna kantband och gröna tights till i stl 56/62, även dessa från JNY Design. Dock har jag inte haft tid att sätta dit tryckknappar ännu, men snart på gång.


Kommentarer
Postat av: Maria

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 04:12:55
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0