Sen lite till de egna!

Till stor killen har det blivit ett par byxor i stl 92 i det fantastiska stjärnmönstrade velourtyget i svart/grått inköpt på Ohlsson´s Tyger, mudd från SoS.





Min stora prins fick även ett velour sett med hoodie, byxa och scarf. Första hoodien jag har gjort och blev verkligen nöjd med den så nu blir det nog att sy några till ;-). Gillar verkligen denna rost orange färg ch pingvintyget i luvan vill jag verkligen sy mer av. Settet är sytt i stl 92 med tyger från SoS och Tygpyssling.





Till settet blev det även en scarf i pingvintyget från SoS. Den andra scarfen är i fleece och hör med mössan till bäbisens fleecesätt som jag sytt i stl 62. Tygerna är från SoS.







Sen till bäbban ett par hängselbyxor i det fantastiska molntyget. Mönstret är ursprungligen från Ottobre men har blivit omgjort och modifierat. Blev extra långa muddar vid benen för att de skall kunna användas lite lägre, ja och så tyckerjag att det är lite snyggare så. Dessa byxor är sydda i stl 62. Tygerna är från JNY Design, Sos och Tygpyssling.





Har även blivit ett veloursett i brunt med orange detaljer i stl 68 till bäbisen. Till settet med byxa och omlott hoodie hör även en dubbelsidig svarf med kardborre knäppning, mönstrad på ena sidan och orange/rost velour på andra. Då jag fastnade för dessa färger blev det även ett par byxor i det mönstrade tyget i stl 62 med tillhörande mössa. Alltid dessa mössor =) Alla tygerna är från SoS.










Kommentarer
Postat av: Mari och Majsan

Hej! Nog har jag hört att du är duktig på att sy men att du är så duktig! Kanonfina saker!

2010-04-14 @ 21:23:03
Postat av: Rebecca

Hej!

Jag ska öppna barn/baby butik i alingsås om några månader och letar för fullt efter nya intressanta kläder att sälja i butiken!

Fastade verkligen för dina fina kläder.

mejla mig gärna

[email protected]



Mvh Rebecca Hallberg

2011-08-16 @ 00:27:59
Postat av: Linda

Heej har du kvar elefantkläderna de orange? ;D

2012-03-10 @ 12:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0