å Så var det vännen min som ville ha lite saker =)

Alltid lika roligt att sy till mina vänner!!



Velourbyxor i tyg från Ohlssons Tyger o mudd från sos, svarf med velour på ena sidan och svart interlock på andra. Byxorna är sydda i stl 80 efter eget mänster och lika så scarfen. Gillar verkligen tyget så har blivit byxor till min prins med fast i stl 92 då (bild kommer sen).





Hon ville även ha ett par mindre byxor i det fantastiska blåa molntyget från JNY Design som skulle bli en julklapp. Byxorna är sydda i stl 62 efter eget mönster. Scarfen är sydd i enkelt tyg med kardborre fästning.





Sist men inte minst ett babysett i Hilco velour i stl 62. Likt ett sätt jag tidigare gjrt men med röd velourstjärna baktill på byxan. Riktigt härlig färg kombo tycker jag, hoppas verkligen hon gillar dem =) ?!?



Klart och levererat, nya tyger maskinen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0