Gör ett försök att starta en blogg!!!

Att hinna med allt man tänkt är något av en lyx har jag upptäck. Har tänkt att sätta igång och blogga ett bra tag nu, men alltid är det något som kommer emellan. Är det inte familj, arbete eller studier så är det andra saker i vardagen som bara måste göras.

Men nu har jag tid!!!

Sitter själv hemma i soffan med älsklingen min på jobbet och gull ungen i stugan med mommo och moffa. ÄNTLIGEN lite tid att göra något själv. Var meningen att jag skulle städa idag men så blev inte fallet. Passade på och umgås med vänner och bekanta när man väl har tid och är lite mer flexibel utan barn som måste passa mat tider. Så städning får det bli imorgon, då skall jag vara duktig.

Åter till vad denna blogg skall handla om. När jag väl har tid över så finnns det inget roligar än att sätta sig ner och sy. Mest blir det saker till barnen, men har även blivit till vännerna mina. För en mamma som är galen i shopping och fina kläder är det underbart att själv kunna inverka på hur barnens kläder skall se ut. 
                                     
           Oliver & Mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0