Länge sen sist!!!

Nu var det ett tag sen jag satte in bilder sist, men bara för de har det inte blivit sytt något. Tvärt om däremot, massa nya plagg har lämnat min symaskin!!

Först ut, testade jag göra napphållare och är rätt nöjd me resultatet. Rolig grej man kan göra med alla restbitar man tyvärr får över när man syr, för slänga fina tyger kan man ju inte göra.





Sen har det förståss blivit lite julklappar. Sydde byxor till storasyster till en tröja som pappa köpt i julklapp från pop. Mönstret är mitt eget och tygerna är från Hilco (limegrön velour) o sos (röd mudd). Byxorna är sydda i stl 110, som för övrigt är så långt jag tänker sträcka mig till att sy, för sen tappar jag lite intresset, inte lika kul att sy som de mindre storlekarna.

Kommentarer
Postat av: sussie

åh så glad jag blev när jag såg att du lagt ut nya bilder! de är ju så fina och ger inspiration till att idas sy lite själv också. ha det bra och hoppas bebben mår fint!

2010-01-27 @ 12:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0