Stor beställning efter visning =)

Har vart och vistat upp mina kläder för första gången för andra än mina vänner vilket ledde till en massa nya beställningar som jag än håller på att beta av. Jag hoppas att de som är levererat kommer till användning och gillas av både stora och små.



Velourbyxor i tyg från Ohlsons Tyger och mudd från sos. Byxorna är sydda efter eget mönster, med två i stl 104 och två i stl 110.





Hängselbyxa i stjärnvelouren i stl 74. Fick göra om tidigare mönster men blev nöjd med resultatet så.





Hängselbyxa i stl 86, efter eget mönster i hilco velour och mudd från sos. Baktill har jag sytt en stjärna i orangevelour också det från Hilco. Härlig färgkombination som nog kommer att dyka upp på fler plagg fram över.







Äppelgröna velourbyxor i veour från Ohlssons Tyger i stl 68 med mudd från sos (eget mönster).





Velourbyxor till syskonpar i stl 92 och 104. Gröna velouren är från Ohlssons tyger och den gula från Hilco, mudden är från sos. Klara och roliga färger till glada barn.






Bomullsbyxa i stl 80 i "flodis" tyget med mudd från sos (eget mönster).





Min först body i stl 86, hade inget mönster så fick göra ett, kanske inte min bästa body jag gjort, men med lite modifiering så kan det nog bli bra. Men jag och tryckknappar kommer verkligen inte överens, så blir nog att undvka plagg med de små jä-larna fram över. Tyget till bodyn är från JNY Design och kantbanden lika så.





Och förståss så blev det att sy lite mössor. Dessa gjorda till en 4åring, den vita har vitt fleecefoder och den bruna är ofodrad. tyger från sos och mönster efter eget.





Mössa sydd till vuxen, med tyger från sos och e-söjd.





Mössor i triss!! Man kan aldrig ha för många mössor brukar jag säga och här har vi några på väg till ny ägare. Alla sydda till vuxen i tyger från sos efter eget mönster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0