IGEN

Länge sen sist igen men här kommer det en massa nya bilder på saker som passerat min symaskin de senast tiden =)


Mössor, scarf (barn & vuxen), baby vantar efter eget mönster. Tyger från lokal syaffär, JNY Design, Hilco och E-slöjd.





Vita mössor av tyg från JNY Design gjorda till två 2åringar och en 6månaders. Eget mönster.




Rosa mössor med tyg från JNY Design sydda i vuxen stl en med svart stjärna och en med grå.




Röd mössa sydd i tyg från sos efter eget mönster med svart stjärna.




Röd mössa i tyg från JNY Design med vit sjärna med himelsblåa sömmar sydd till en 2åring.




Grön/vit randiga mössor och scarf i tyg från E-slöjd, allt efter eget mönster sytt till 2åring och 6månaders.




Scarfar till min vän, första gången jag gjorde och de blev lyckade så blir nog några fler. Scarfar precis som mössor kan man ju aldrig ha för många av ;-) tyget ät från E-slöjd.


Kommentarer
Postat av: sjöbro

fiiinaste scarfarna i världen =) i love them!

2010-06-09 @ 20:10:28
Postat av: Lovisa

Får man beställa mössor av dig?

2011-08-15 @ 19:46:53
Postat av: Madelene Olsson

Hej, jag köper gärna det mönster du har till mössorna! Du får ju till TVÅ sömmar, jag har bara mönste för fyra sömmar (mitt på huvudet). Eller så har jag MASSA andra mönster jag kan byta med dig :)



Maila mig [email protected]

2011-12-25 @ 15:10:39
Postat av: emmelie

Hej. Hittar ingenstans hur man kommer i kontakt med dig. Jag undrar om man kan beställa av dig och vad det då kostar? Är intresserad av mössa först och främst men kanske också scarf och vantar. Maila mig gärna!

2012-08-24 @ 15:19:16
Postat av: Emma

hej, så fina mössor går det att beställa en? är i stort behov av en till min son

2012-09-21 @ 19:02:59
Postat av: Lisette

Även jag är intresserad av att köpa en mössa. Hur gör jag för att beställa och vad kostar de?
/Lisette

2013-09-18 @ 15:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0